Құрметті клиенттер!
Сіздер жиі қолдау қызметінің тым баяу жауап беретінін немесе кейде сұрауларды мүлдем елемейтінін байқайсыздар. Бұл бұрын қолданған құралдар мен процестерге байланысты болды. Біз жоғары деңгейдегі қызмет көрсетуге ұмтыламыз, сондықтан құралдарымызды жаңартып, процестерімізді жетілдірдік.
Жаңа мүмкіндіктер:
Бот
Егер сіз соңғы айда қолдау қызметіне жүгінген болсаңыз, сізге Бот жауап беретінін байқаған боларсыз. Бұл біздің жаңа мүмкіндіктеріміздің бірі. Сұрақтарыңыздың көпшілігі бізде сипатталғандықтан, біз ботты ақпаратты іздеп, дайын жауаптар беруге үйреттік. Бұл жауап беру уақытын қысқартып, танымал сұрақтарға тәулік бойы, 24/7 жауап беруге мүмкіндік береді.
Қолдау арналары
Біз қолдау арналарын кеңейттік. Енді сіз келесі арналардың біріне жүгіне аласыз:
- Сайттағы чат
- Электрондық пошта
- ВКонтакте тобындағы жеке хабарламалар
- Telegram бот
SLA
SLA (Service Level Agreement) — бұл сіздің хабарламаңызға белгіленген уақыт аралығында жауап беруге деген міндеттемеміз. Бүгіннен бастап жауап беру уақыты — 24 сағат. Осы уақыт ішінде аптаның күніне, демалыс немесе мерекелерге қарамастан, сұрауыңызға жауап береміз деп кепілдік береміз.